قوانین و مقررات

مشتری محترم لطفا به نکات زیر توجه فرمایید:
1. در صورتی که در خرید خود با اشتباه مواجه شدید تا سه روز بعد از دریافت محصول می توانید محصول خود را با هزینه ارسالی رفت و برگشت خودتان(به شرط پلمپ بودن) تعویض نمایید.
2.اگر محصول مورد نظر به درستی استفاده نشود و در نتیجه پاسخ مورد انتظار حاصل نشود فروشگاه تعهد و ضمانتی ندارد.
3. در صورتی که آدرس اعلامی توسط مشتری و یا کدپستی اشتباه باشد و باعث برگشت محصول از طرف اداره پست شود هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری است.
4. مدت زمان آماده سازی و تحویل به اداره پست 3 تا 5 روز کاری خواهد بود و بعد از تحویل به پست و ارائه کد رهگیری به مشتری در مورد طول زمان رسیدن محصول به مشتری فروشگاه تعهد و ضمانتی ندارد.
5 .اگر در مدت معین شده( 3تا 5 روز کاری) نتوانیم کد رهگیری صحیح ارائه کنیم شما می توانید درخواست بازگشت مبلغ واریزی نمایید.
6.اگر محصولی که به دستتون رسید ، نشت کرده و یا به هردلیلی قابل استفاده نیست به ما اطلاع دهید تا دوباره ارسال کنیم.توجه بفرمایید که باید محصول معیوب به ما برگشت داده شود (در این موارد هزینه بازگشت به عهده فروشگاه است).
7.اگر محصولی که به دستتون رسیده با عکسی که داخل سایت هست متفاوته و اگر به اشتباه روغن دیگری برای شما ارسال شده
با این شرایط فروشگاه با هزینه خود دوباره برای شما محصول را ارسال میکند.توجه بفرمایید که باید محصول اشتباه به ما برگشت داده شود. (در این موارد هزینه بازگشت به عهده فزوشگاه است).